Dagen

Idag är det bara 8 DAGAR KVAR TILL HUNGERSPELEN! OMG! :D :D

Men i alla fall, det var inte det jag skulle skriva. Jag hade tänkt skriva om hur dagen har varit och den har väl varit bra. Jag hade på mig ett par shorts dag och strumpbyxor under ganska kallt eftersom bussen blev försenad. Men sen så har det väl varit bra. Jag och Julia (Min kompis) har som van ligt suttit och irriterat varandra och sagt "Nej men ojrå" till varandra typ hela dagen. Som vanligt alltså. Men sen på idrotten så hade vi simning. Skit kul faktiskt! Men lite jobbigt efteråt eftersom jag stinker klor nu, fast ska förstås duscha innan jag går till skolan i morgon. Men sista lektionen var No och vi har börjat med biologi nu och om djur är rygglads lösa eller ej. Jag som trodde ormar var ryggradslösa. Men icke.. Men i alla fall. Nu har jag nyss kollat Agnes blogg haha :D Super gullig hon och Maja ju! Men nu ska jag gå och lägga mig efter teatern som jag har varit på... Så jag är ganska trött nu även om det inte är alls sent. Har också spanska läxa tills imorgon. Glosor, text och övningar. Men de har jag hlet glömt bort så jag får gå upp tidigt imorgon och plugga. :( Har tyvär ingen bild att bjuda på... Eller jo faktiskt så här blev resultatet när jag skulle gå igenom glosorna:

Kram Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0